La finestra

X

No sabem on viurem, quan torni, però estic segura que s'assembladà molt poc a la imatge que ara veig des del llit i des de la finestra. Les casetes amb jardinet seran part d'un altre univers que ja forma part de mi.

De fet, al setembre tinc un congrés a Londres i he començat a contactar amb vells amics per trobar-nos. No hi he tornat des dels quatre mesos que hi vaig viure mentre preparava la tesi doctoral. No és que hagi tingut temps de pensar-hi gaire i he vist molts dels meus amics d'aleshores en altres congressos. Ara no paro de veure paral.lelismes amb la situació d'aquí, en com ens tornarem a veure en altres ocasions, encara que la distància sigui més gran. Els de Torí queden, la majoria, molt més lluny en el temps, tot i que Facebook m'ha acabat d'apropar a la meua amiga (i companya de pis) japonesa una altra vegada.

Comentaris

  1. Por eso no deberías de cerrar Facebook ;)

    Por cierto, nunca hubiese imaginado por el título que estabas hablando de ventanas... la cosa me sonaba a algo siniestro!! jejeeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaj ¿no traduce el título? Quedó una foto muy azulada. Bueno, el Fb tiene posibilidades de sobrevivir un poco más. :D

      Elimina
    2. Sí, lo traduce pero antes...

      Cuando te canses pues lo abandonas, pero no lo cierres.... si de todas formas los datos tuyos ya no los puedes borrar ;)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada