HBS

Avui he travessat el riu per anar a un taller de manuscrits i incunables medievals de la col·lecció Francesco de' Medici. Bàsicament, ens han tret una sèrie de documents (molt interessants i gens estudiats) perquè els miréssim i remiréssim tant com volguéssim, assistits pels conservadors de la biblioteca. A mi m'ha faltat una exposició inicial introductòria (ha estat una presentació molt breu), però hi havia dos tallers (dels quals en podies triar un) i aquesta setmana s'han fet xerrades sobre el tema (em penso que anit ho havien explicat, però dimecres al vespre tinc anglès).

Harvard Business School (HBS): Baker Library; a l'altra banda del riu, a prop de l'estadi de Harvard.
 Això m'ha permès descobrir aquest edifici i, com que he arribat molt i molt aviat,


m'he entretingut amb l'exposició sobre Georges F. Doriot, pioner en el tema d'escoles i màsters de negocis, inversions en startups i altres conceptes que a mi em semblen molt actuals. Va ser professor de Harvard.


Com sabeu, sempre que torno a casa per Nadal solc comprar fora una bola/ninot per a l'arbre. Així que a la tornada he comprat aquest personatge tan simpàtic (amb la capseta), que farà cap al poble aquest mes. D'aquí un parell de setmanes seré a Catalunya (previsiblement, el blog estarà menys actiu), però abans tinc uns quants àpats pre-nadalencs amb els amics d'aquí.

Comentaris

  1. A esa biblioteca sí se puede entrar sin carnet, así que la visité hace un par de años con unos amigos. Es una zona bonita aunque no suelo ir mucho por allí.

    La figura está muy graciosa y va contigo aunque no parece muy navideña, ¿no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Había de todo, también un sapo muy bonito y luego los angelitos, pero tenemos un montón en el árbol. Exacto, al final olvidé mencionar que es abierto al público. :) A mí también me gusta y esta muy cerca del Old Yard, que para llegar al campus de Medicina, por ejemplo (Longwood en Boston) cuesta mucho.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada