Happy Halloween i bona castanyada!


No solc repetir activitats, perquè sempre m'estimo més fer-ne de noves, de la mateixa manera que em costa mirar una pel·lícula més d'una vegada o veure capítols repetits d'una sèrie o fins i tot viatjar en una ciutat on ja he estat quan en podria triar una altra. Enguany volia anar al supermercat, comprar-hi carabasses i passar per Michael's i proveir-me de pintura per decorar carabasses (com les que venen a la parada de Porter Sq). Ho tenia tot pensat. Se'm va acudir la primera setmana d'octubre (si no abans) i li vaig dir a A. si voldria que ho féssim juntes a casa meua. Vam quedar així i vam pensar que encara teníem molt de temps. Però després d'un agost i setembre carregats de visites a llocs diferents i bastant de turisme, l'octubre ha estat un mes intens quant al curs acadèmic, que ja ha agafat ritme i a la vida social. Les dues ens hem vist immerses en sopars, festes, quedades... i no hem trobat el moment, tot i que aquest mes ens hem vist més que mai. 

La meua Jack 'O Lantern és la de la dreta. La de l'esquerra és la de L. Les dues volíem anar una mica més enllà de les carabasses tradicionals, que havíem fet a llocs diferents l'any passat. Aquí podeu comparar-la amb la de l'any passat, que encara em fa somriure (i en vaig estar tan orgullosa, jo que no sóc de manualitats!), però enguany la trobo més elaborada, 'advanced', eh? En cap cas no hem usat plantilles, que el professor d'anglès diu que és fer trampa! Temps: una hora.
En canvi a L. no l'he vist gaire perquè ella i el seu home han tingut visites gairebé tot el mes, malgrat que els que heu vist les fotografies de la presentació, sabeu que hi va participar i encabat vam anar a celebrar-ho amb sopar i còctels, tot junt, i sense que ens demanessin el carnet d'identitat per entrar-hi.

L. i jo ens vam conèixer a anglès. Hi vaig anar per primera vegada ara fa un any, tot i que m'he saltat les classes uns quants mesos perquè només són una vegada a la setmana, 4 classes cada vegada, i si tinc viatges i me'n salto gaires es fa molt car. 

Deia que no m'agrada repetir, però quan L. em va dir que li feia gràcia tornar a l'acadèmia com a antiga alumna (ara ja no ve), ens hi vam apuntar de seguida. La veritat és que vaig pensar que acabaria tenint unes tres carabasses pintades, molta decoració de la botiga del costat de Quincy Market i del Michael's i la carabassa d'anglès. De fet, fins i tot vaig pensar que si en tenia l'oportunitat em compraria un barret de bruixa i em disfressaria. A vegades em sorprenc a mi mateixa. Per sort, això de la disfressa ho vaig esmentar a classe en algun moment i el professor m'ha dut un barret que m'he posat en començar a decorar la carabassa. Enguany hi havia ganivets amb serreta per a tots.

Encesa de carabasses.


Així que ja em tens tota la setmana pensant que tenia moltes ganes de veure a L., però que tenia un munt de feina i acabaria tornant a fer una activitat (que em va encantar, però) que ja havia fet abans. I he tornat a xalar de valent. A més, just quan sortia de casa he trobat als escales una postal molt divertida dins d'un sobre decorat a mà que em va encantar quan l'havia vist al blog d'E. i que no m'esperava rebre mai. 


Al final, aquestes activitats relaxen, desconnectes completament una estona i en gaudeixes tan com un xiquet. Ara ja la tinc al balcó. Nosaltres hem acabat de seguida, però n'hi havia per triar i remenar. És una tradició senzilla de seguir (ara hauré d'aprendre a fer panellets per quan torni; a veure si és tan fàcil) i que fa molta patxoca. Demà deuran venir els xiquets del veïnat a buscar llepolies.



Diu que la meua era la que feia més por. I com que era un divendres a la nit, L. i jo hem anat a fer uns altres còctels (devia fer anys que no en bevia i ella feia mesos que hi insistia i, ara... dos cops en dues setmanes? I sí, m'han demanat el document d'identitat abans d'entrar al pub, el Five Horses Tavern de Davis Sq. (us el vaig ensenyar fa unes setmanes). Jo no havia sopat perquè l'activitat ha començat a dos quarts de set i, tot i que solc menjar a les sis, avui no tenia prou gana per avançar-ho. Així que he acabat sopant també (mira que és car, 10 dòlars el còctel, 25 sopar), una hamburguesa amb formatge i pataques. Molt bona, però m'ha costat molt acabar-m'ho. El còctel no, perquè hem començat a la barra mentre esperàvem taula, malgrat que ja eren quarts de nou.



Veieu l'esquelet? Hi havia esquelets, caramels (no em convencen els de Halloween, s'anomenen candy corn), suc de maçana (molt bo), aranyes, làpides, hologrames esgarrifosos...  com a decoració de l'acadèmia. I els barrets de bruixa i altres complements.

Hem acabat plenets de carabassa.



M'encanta!

P.S. Ah! Vaig veure que fa uns anys A. va fer una carabassa d'estil Malson abans de Nadal i com que m'encanten aquests personatges (també la núvia cadàver amb el cuc que li surt de la galta), he decidit provar-ho!

Comentaris

  1. Sí, me ha recordado a la que hice yo!! Te ha salido muy chula :) Todas están muy bien.

    ¿Cuál es la tienda que dices al lado del Quincy Market??

    ResponElimina
    Respostes
    1. La que está especializada en cosas de Navidad. Tiene una sala de Halloween todo el año, así que supongo que ahora aumenta. Hoy me he despertado a mediodïa. No me lo puedo creer: siempre me ha gustado dormir pero como las 12 aquí es hora de comer, lo evito...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada