Tornada

Faig un apunt breu des del mòbil abans de gitar-me a quarts de deu, amb molta son dels cansament i del jetlag.

En els darrers dos dies he dormit dos hores en total. Ha estat un viatge llarg perquè he sortit a quarts de quatre de la matinada de St. Cugat i he arribat a les vostres onze de la nit a Somerville. Això sí, des de l'aeroport he trucat a Amelia per fer-li saber que ja era aquí, en lloc d'agafar taxi he anat en transport públic i he passat a saludar a l'acadèmia d'anglès, he arribat a casa i m'havien posat un mecanisme casolà al balcó que havia de tapar forats de la tela mosquitera però que immobilitzava la porta i... aquesta ha estat la meua prioritat. Els he picat a casa perquè jo volia sortir al balcó. Dutxa d'un quart, em canvio i em decideixo a anar a la segona (del paquet de 4) de les classes d'anglès (n'érem només 4, de companys, tots coneguts i contents de veure'm, cap europeu per l'època). 

M'adormia al final de la classe... Però he de dir que ha estat l'arribada més enèrgica, més dinàmica que he tingut mai! I mira que al gener em vaig meravellar amb el balcó enfarinat per la neu, però ara tinc ganes de veure els meus amics i de posar-nos al dia,

que aquest mes a Europa he estat ben desconnectada!

Demà recomencem els Skypes! Bona nit!


Comentaris

  1. Deu ser que has menjat molt bé i per això tens tanta energia
    per poder fer tantes coses.

    Que vagi molt bé!
    Olivera

    ResponElimina
    Respostes
    1. De menjar, he menjat molt i molt bé. Ahir tres persones em van dir que em veien molt guapa (senyor C. inclòs, que sempre pateix pel pes de la gent i li vaig dir, amb les ganes que menjo a Catalunya, n'he recuperat :D a veure si em fa més dònuts, ara que fa bo).

      Elimina
  2. jajaja eres un torbellino!! A ver si me transmites algo de tu energía porque con esta calor me estoy quedando sin fuerzas...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaj Pensé que hacía más calor que en Barcelona, aunque pasé mucho calor en Valencia hace tres días...

      Elimina
    2. Aquí además es que después del invierno esta calor no sienta bien, demasiado contraste... :(

      Elimina
    3. Boston tiene un problema con el clima :s pero como comentaba el otro día con unos compañeros, al menos después del frío llega el sol, porque en Inglaterra siempre hace aquel tiempo templado, fresco en verano, lluvia finita siempre. A mí, venía de aquí, no me apetecía nada el tiempo de Leeds...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada