Exercici d'anglès

Avui estava revisant uns exercicis corregits d'anglès i he topat amb una redacció en què havíem d'usar unes paraules clau sobre el temps. Evidentment, vaig dedicar-la al temps a Boston. M'ha fet gràcia rememorar-ho (la vaig escriure a l'abril) i us la copio, sobretot ara que queden menys de dos setmanes perquè vingui:

"When I visit Catalonia next Summer, I'll tell everybody who wants to listen to me what the weather was like in Boston. How it came down from Fall to Spring. How I learned what a nor'easter is. How we were snowed in every Monday last Winter and how, eventually, I felt snowed under. Last, but not least, I got a cold before Patriot's Day and, when I went back home, it was raining cats and dogs. But, luckily enough, I haven't seen any event rained out".

Em fa riure perquè, malgrat que tot és veritat, ho vaig viure amb molt de sentit de l'humor.

Comentaris

  1. S'havia de fer una frase per mot, però vaig aprofitar per fer-ho redactat com si fos una història, que sempre és més agraït :D

    ResponElimina
  2. Molt xulo i descriptiu, et faltava dir tot canvia ràpid...
    olivera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Havien de ser sis frases, hahah No segueixo mai les ratlles del full, però no cal passar-se!

      Elimina
  3. nit de fogueres i revetlles!
    olivera

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada