Gran Canyon

Ja feia oloreta de caca de mula...

Voldria acabar de parlar-vos del viatge abans d'anar a l'aeroport a rebre J., que torna de la seua aventura estiuenca en terres austríaques. Però avui ho tinc molt fàcil, es tracta de l'excursió al Gran Canyon que vam contractar amb Air Vision (i que, hi insisteixo, no recomano per res del món: ens van fer pensar que farien alguna cosa per l'aniversari de l'AAL i a l'hora de la veritat li van desitjar un bon aniversari després de dir-nos que hi havia hagut un error amb el dipòsit, que ens havien cobrat 90 dòlars de més en reservar-ho a través de l'agent però que no se'n responsabilitzaven, que havíem de pagar més del preu inicial previst i que ja ho arreglaríem nosaltres l'endemà amb la persona del Venetian que ens va vendre l'excursió, ah, i tampoc no ens en podien dir l'horari perquè el desconeixien, molt malcarats i mal organitzats). So I wouldn't recommend Air Vision. Imagineu-vos si em van fer enfadar que ho publico en anglès i tot.

La qüestió és que havíem mirat una mica per Internet les opcions: helicòpter, avioneta, part de l'oest, part del sud del Gran Canyon, transports diversos, barques pel riu, la plataforma de l'skywalker... i vam decidir-nos per una visita al sud (la part més llunyana des de Las Vegas, però també la que tothom diu que és més bonica, amb uns colors més vius, més espectacular, llàstima que allí l'helicòper no hi aterra). Com que el viatge en bus + helicòper allí (ja veieu que ens hi vam estar estona, informant-nos sobre totes les opcions) era una mica llarg i pesat vam optar per sobrevolar el Gran Canyon en avioneta des de Las Vegas fins al sud, passant per la presa del riu Colorado. Una vegada allí, ens vam moure en autobús i vam poder fer petites excursions (una hora a cadascun dels dos llocs que ens va deixar amb ganes de repetir, més dies tranquil·lament al parc natural, potser en cotxe propi) pel Gran Canyon, vam veure cérvols i hi havia indis fent una dansa tradicional. Les vistes van ser excepcionals, el xofer diu que és una de les 7 Meravelles Naturals del Món, tot i que jo no ho he sabut trobar. Us en poso unes imatges perquè en gaudiu. Un dels moments de viatge en què ens vam quedar bocabadats.