El meu segon viatge als EUA

Ara fa un any i mig vaig anar per primera vegada, en ple hivern (pocs dies després d'haver començat l'any, un tres de gener) totsola als Estats Units. Vaig travessar un control que em tenia atortida i espantada perquè no sabia si seria capaç d'entendre les preguntes que em farien i, de fet, m'hi van tenir força estona perquè no em devien veure amb cara de tornar a casa al cap d'un mes... Vaig travessar la frontera a Los Angeles i enguany, ara fa deu dies (acabo d'arribar, fa tot just una hora, sense haver dormit ni descansat des de fa unes 25 hores), he tornat a la costa oest dels EUA. Aquest cop acompanyada i en motiu d'un aniversari ajornat llargament (bé, i de les motos, ja us en vaig advertir).

Com que aquesta vegada no he viatjat connectada (ni tan sols he fet jo les fotos, quan puc delego aquesta part) no he pogut compartir amb vosaltres el dia a dia, però m'agradaria fer-vos-en cinc cèntims ara, des de casa i penjar unes quantes fotos del viatge per amenitzar-ho. M'hi voleu acompanyar?

El recorregut serà aquest (mooolt lúdic, aquesta vegada, eh; el motiu del viatge també era completament diferent):

1. San Francisco (una vegada més; a mi em va encantar i els familiars amb els quals viatjava no havien estat mai als EUA). 1 dia

2. Stanford. (Recordeu les fotos de Beverly Hills i de Palos Altos, oi? Si no encara les podeu rescatar). 1/2 dia

3. EL CIRCUIT. Salinas/Monterrey: LAGUNA SECA. 1 dia i 1/2

4. La costa oest. Retorn a SF. 1/2 dia

5. Las Vegas. 4 dies

6. Grand Canyon i tornada a Las Vegas (ens va sobrar una mica de temps, però va servir per arreglar una estafa d'una paradeta dels que contracten excursions. Us avanço que si voleu anar al Gran Canyon Air Vision no és la millor companyia per fer-ho, n'hem quedat francament descontents i així els ho vam fer saber). 1 dia.

Total: 10-11 dies (potser no surten els comptes, l'anada i la tornada costen un dia cada vegada i si segueix sense quadrar ja és cosa meua...).

I, tot i que hem fet escala a Miami (d'anada a NY), no l'hem visitat.

Us asseguro que no faré això.

Comentaris