Estic de trasllat

He d'anar a la meua antiga calefacció fredíssima per agafar internet. Esperem que dilluns o dimarts ho arreglin, de moment he dit que no tornaré la clau de l'habitació amb internet. Anit em van deixar tancada al passadís i vaig haver de trucar a emergències. Són un desastre de residència. Evidentment, avui m'he quedat a casa per intentar arreglar tot això de tenir les dos claus, activades, que avisin per a més endavant al tècnic d'internet... Almenys a l'habitació nova de moment va la calefacció, la dutxa i la cadena.

Comentaris

  1. Hola, soc en J del futur, Gemma del passat, no et canviis de hab. que tindras problemes igual!!!

    Petons!

    ResponElimina
  2. Hahahaha, em fas pixar de riure! Peròooo... malgrat tot, penso que la grega i la xinesa nova deuen estar congelades i vaig tenir dutxa (no crec que m'haguessin arreglat els forats de la dutxa) i cadena del WC arreglada, és clar que el procés encara ha estat més llarg i feixuc, he tingut problemes amb la cale igual (que ara mateix no va, però podria ser o no ser normal...) i, a més, ara no em va la clau i ja m'han canviat dos cops de temporal... A més, per què no m'arriba el Curial?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada