Un diumenge de comiats



Catedral d'Exeter.



Clovelly, fa molta pujada! Tanta, que encara fan servir ases per transportar fato.
El diumenge ens vam acomiadar de Cornualles al poblet de Clovelly, un poblet de pescadors on s'ha de pagar per entrar-hi i també em vaig haver d'acomiadar de J. fins dijous, perquè havia de tornar a la feina. Allí va ser on vaig tastar la meua primera pasty, un embolcall de pasta que pot contenir formatge i ceba o, el tradicional, pataca, ceba i carn tot ben barrejadet, fent panxa, i que es menjaven els miners quan encara no s'estilaven les carmanyoles. L'embolcall de pasta els anava molt bé per no tocar-ne el contingut amb les mans brutes.

Les fotografies de la tarda són d'Exeter, on vam visitar les runes i muralles de la ciutat i la catedral i el centre, comercial, hi havia molt d'ambient i molts estudiants catalans jovenets. Després,, J. cap a Plymouth i jo en busca de l'inn, just dalt d'un pub amb música (fins a les 11, només) a Salisbury.

Quan pugui actualitzaré la resta de dies que falten fins avui, però ara me'n vaig a dormir, que demà m'espera una setmana de balneari a la Costa Brava (el regal d'aniversari que us vaig dir). Per cert, vaig acabar On Beauty i no em vaig poder resistir a comprar White teeth, a més, amb els preus de les lliberies angleses no t'hi cal mirar gaire!

Comentaris