Fòbia als laberints?

Us vaig proposar a vosaltres de visitar l'exposició del CCCB dedicada als laberints, que m'entusiasmen (el meu darrer laberint va ser aquest estiu, a un dels laberints verticals en 3D i multicursal més antics d'Anglaterra, a Hampton Court) i em van fer plantejar obrir un blog d'aquesta temàtica per esbrinar-ne més coses (fins a l'exposició no l'havia valorat gaire més lluny de la faceta lúdica, sense tenir-ne en compte la simbòlica). I ara va i en aquest blog d'il·lustracions hi descobreixo que la fòbia als laberints és una de les més comunes entre els americans!!!!

Comentaris

  1. ...hi ha tantes i tantes fòbies per tot arreu que aquesta dels laberints és una entre tantes, però jo tampoc estava assabentada de que els nord-americans la tinguen per comuna. Què curiós el creument de pensaments i post en els nostres blogs. M'alegra aquesta "connection phobia" (je, je, je).
    Besadetes

    ResponElimina
  2. Jaja! El que no hi hagi a amèrica... Els pocs que he visitat, ja fa temps que els vaig visitar i m'encantaria visitar-ne algún de nou! (el d'horta per exemple!!(vens?XD)

    Petons!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada