Tornar a començar

Setembre arriba silenciós i gairebé tota la blogosfera se'n fa ressò. D'una manera o altra tots tornem a treballar, els menuts a l'escola, els jóvens a la universitat i gent d'edats molt diverses a la feina. Jo començo dimecres i no sé per què sento que aquest nou curs encara és una incògnita per a mi. Després d'uns quants anys les novetats em tornen a posar tan nerviosa com em sentia les nits abans de la primera classe de cada curs al col·legi, fos el curs que fos. I em fa il·lusió no perdre aquest desig d'encetar, encara que es barregi amb les pors perquè encara no sé com anirà, tot plegat. M'he fet propòsits de curs nou i ara només em fa falta una agenda (de bo de bo que m'he d'esperar a rebre-la amb la matrícula a l'octubre? En quedaran? Han degut pensar en nosaltres?).

Comentaris