L'aeroport d'Stansted

Imatge d'Oxyman (Wiki).

Aquests dies he estat al poble, sense connexió a Internet, sense els llibres que necessitava, sense tu, intentant treballar una mica. I ara que tinc els llibres i la xarxa... em costa posar-m'hi i em decep haver rebut menys correls electrònics (cels) escrits per a mi dels que m'agradaria, no sé si el facebook també arriba a fer perdre protagoniste als cels.

Com que m'han comentat que les entrades anteriors van agradar algun lector del blog, he decidit penjar una altra imatge d'una joia arquitectònica segons el meu amic (ja) arquitecte: l'aeroport d'Stansted. Enguany ja hi he anat per un parell de viatges i resulta que ahir mateix hi va aterrar l'avió en què viatjava una vella amiga per a la seua primera estada a Londres. Gaudiu-lo.

Pel que fa a mi i gràcies a certa companyia de vols barats és probable que aquest aeroport s'acabi convertint en una 3a casa d'aquí un any o així...

Comentaris

  1. :O Ja et rondava per el cap el 13 d'agost??? Apa... Ja has trobat a la teva amiga?

    Records!

    ResponElimina
  2. En data ferma, no. Sempre he dit això: d'aquí un any, d'aquí un temps X... Però ja saps que hi pensava des del gener i, més seriosament per les circumstàncies i perquè comença un curs nou i m'havia de plantejar quan demanar-ho (m'he fet molts propòsits de curs nou en una llibreteta no infantil) des del juliol. ^^Encara ara tinc moments de dubte, sort que vas tornar, en vam parlar amb calma i tinc la sort de tenir-te al costat.

    ResponElimina
  3. Ah, i l'últim paràgraf va ser un afegit. Vaig editar l'entrada :P

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada